Anunţuri
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale prin Directia Generala de Dezvoltare Rurala - Autoritatea de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) 2014 -2020 informeaza beneficiarii si potentialii beneficiari cu privire la masurile de mediu si clima aplicate în anul 2017 pe terenurile agricole. Masurile de dezvoltare rurala adresate utilizatorilor de terenuri agricole care faciliteaza acordarea unor plati anuale, pe hectar suprafata agricola pentru compensarea totala sau partiala a costurilor suplimentare si pierderilor de venit suportate de fermieri se regasesc în Masura 10 -  Agro Mediu si clima. Masura 11 - Agricultura ecologica si Masura 13-  Plati pentru zone care se confrunta cu constrângeri specifice

Pentru informatii detaliate accesati link-ul:
http://www.madr.ro/pndr-2014-2020/implementare-pndr-2014-2020/masuri-de-mediu-si-clima.html

- ♦ -
Formularul informatic P4000 privind inventarul centralizat al bunurilor
- ♦ -
Programe Guvernamentale pentru IMM
- ♦ -
Program cu finantare externa PA 05 – Eficienta Energetica

- ♦ -
MAI diversifica modalitatile de plata a taxelor pentru eliberarea pasapoartelor si a permiselor de conducere*

semnificatia codurilor meteo
»
Evidenta Populatiei » DOMENIUL DE ACTIVITATE

DOMENIUL DE ACTIVITATE

Directia Judeteana de Evidenta a Persoanelor Cluj are urmatoarele atributii principale: 
  1. elibereaza  acte de identitate; 
     
  2. actualizeaza si verifica Registrul de Evidenta a Persoanelor al Judetului Cluj; 
     
  3. utilizeaza si valorifica Registrul National de Evidenta a Persoanelor;
     
  4. furnizeaza, în cadrul Sistemului National Informatic de Evidenta a Populatiei datele necesare pentru actualizarea   Registrului National de Evidenta a Persoanelor;
     
  5. coordoneaza si controleaza metodologic activitatea Serviciilor Publice Comunitare Locale de Evidenta a Persoanelor; 
     
  6. aprovizioneaza Serviciile Publice Comunitare Locale de Evidenta a Persoanelor cu imprimantele necesare activitatii de evidenta a persoanelor si starte civila, distribuite de D.E.P.A.B.D. Bucuresti;
     
  7. monitorizeaza si controleaza modul de respectare a prevederilor legale în domeniul asigurarii protectiei datelor referitoare la persoana; 
     
  8. gestioneaza resursele materiale si de dotare necesare activitatii proprii; 
     
  9. controleaza modul de gestionare si de întocmire a Registrelor de stare civila;
     
  10. avizeaza: dosarele privind transcrierea certificatelor de stare civila, dosarele privind schimbari de nume pe cale administrativa si dosarele privind rectificarea actelor de stare civila;
     
  11. solicita D.E.P.A.B.D. Bucuresti, atribuirea din Registrul Unic a numarului certificatului de divort pe cale administrativa;
     
  12. tine evidenta Registrelor de stare civila, exemplarul II si efectueaza mentiuni pe acestea, conform comunicarilor primite; 
     
  13. îndeplineste si alte atributii stabilite prin reglementari legale. 
     
 


Contact


Adresa: Bulevardul 21 Decembrie 1989, Nr. 58, Cluj-Napoca
Tel.: +40.264.503300
Fax: +40.264.591637
E-mail: prefectura@prefecturacluj.ro
PROGRAM  DE LUCRU CU PUBLICUL
 Luni, Marti, Miercuri, Vineri - 8.00-16.30      Joi - 8.00-18.30

PROGRAM DE AUDIENTE  FOND FUNCIAR
Joi - 10.00-14.00
   Practica studenti 
 

   LiniaVerde AntiCoruptie:
   0800 806 806 (apel gratuit)

   Telefonul Consumatorului


   Harta Interactiva a Judetului Cluj
© 2016 Toate drepturile sunt rezervate Prefecturii Cluj Harta site  |  
DOMENIUL DE ACTIVITATE